Oyun

Elden Ring'e Yeni DLC Shadow of the Erdtree Genişlemesi Müthiş İlgili!

Elden Ring'in devasa Shadow of the Erdtree genişlemesi cuma günü piyasaya sürüldü ve oyuncuların hemen altında bazı ilginç şeyler keşfetmesi uzun sürmedi. DLC'nin ilk büyük düşmanı, korkunç Tarnished'leri yok etmek için rüzgar, yıldırım, buz ve kendi vücudunu kullanan kudretli yaratık Divine Beast Dancing Lion. Ancak zorunlu patron, YouTuber BonfireVN'nin bulduğu gibi aslında oldukça korkutucu değilmiş, zira mesele aslında bu patronun sadece bir kostüm içindeki iki büyük adam olduğunu gösterdi.

BonfireVN'nin videosu, bir kişinin aslan kafasını giydiğini ve diğerinin arkasında kambur bir şekilde durduğunu gösteriyor biraz bir pantomim atı gibi. Video, neredeyse çıplak olan patronun ön ucu element saldırıları gönderirken ve havada dalga geçerken oyun kurucuya doğru fırlarken, arka kısım sadece bir şekilde mıknatıslarla bağlanmış gibi takip ediyor.

Oyun geliştiricileri, işlerin düzgün çalışmasını sağlamak için her türlü hileyi kullanır, ancak bu anlatımsal düzeyde gerçekten mantıklı geliyor. 80 Level'ın belirttiği gibi, bu, iki kişinin bir kostüm giydiği ve büyük kedinin hareketlerini taklit ettiği Çin geleneği aslan dansıyla uyumludur. Bir kişi kafayı kontrol ederken, diğeri vücudu yönetiyor, adını taşıyan Elden Ring patronundan daha az flip floplu.

Bu arada, 40 dolarlık Shadow of the Erdtree DLC'si açıkça bir hit oldu. Elden Ring (ki burada DLC de bulunuyor) sadece Steam'de bu hafta sonu 780.000'e kadar eşzamanlı oyuncu sayısına ulaştı. Oyun, 2022'nin başlarında piyasaya sürüldüğünde neredeyse bir milyon eşzamanlı Steam oyuncusuna yaklaştığında bu tür sayıları görmemişti. Elden Ring şimdi 25 milyon kopyadan fazla satarak tüm zamanların en çok satan oyunlarından biri haline geldi.

Elden Ring DLC'si Shadow of the Erdtree Oyuncuları Şaşırtan Detaylar - 2
Elden Ring DLC'si Shadow of the Erdtree Oyuncuları Şaşırtan Detaylar - 2

Erdtree'nin Gölgesi, eleştirmenlerden neredeyse evrensel övgü aldı, ancak birçok oyuncu onun çok zor olduğunu hissetti ve buna göre Steam'de inceleme bombardımanına uğradı. Ancak Elden Ring'in yaratıcıları naysayerslara net bir mesaj verdi iyi olun, çaylaklar.

"Gerçekten tüm dünyanın oyunu oynamasını isteseydik, zorluğu daha da artırabilirdik. Ama bu doğru yaklaşım değildi" diye açıklama yapan From başkanı ve Elden Ring yönetmeni Hidetaka Miyazaki, The Guardian'a şunları söyledi "Eğer bu yaklaşımı benimseyeseydik, oyunun yapmış olduğu gibi başarılı olamazdı, çünkü oyuncuların bu engelleri aşmaktan kazandığı his, deneyimin temel bir parçası. Zorluğu azaltmak, oyunu bu sevincinden yoksun bırakır ki benim gözümde, oyunu kendisiyle de bozacaktır."

Bu ilginç gelişmeler ışığında Elden Ring oyununun gidişatını ve hayranların tepkilerini merakla takip edeceğiz. Oyun dünyasının bu tür sıra dışı detayları, oyuncuların deneyimlerine bakış açısını değiştirirken aynı zamanda geliştiricilerin yaratıcılığını da ortaya koyuyor. Elder Ring'in Shadow of the Erdtree genişlemesi, oyun severlerin beklentilerini karşılamış gibi görünse de, tartışmalı yüksek zorluk seviyesi nedeniyle bazı eleştirilere de maruz kalmış. Ancak bu tür tartışmalar, oyun dünyasının dinamik ve heyecan verici yapısına katkıda bulunuyor ve oyun severlerin oyuna karşı tutkularını canlı tutuyor. Oyunun yaratıcıları ise, zorluk seviyesinin oyun deneyimini zenginleştirdiğini ve oyuncuların bu tür zorlukları aşmanın keyfini yaşamasının temel bir parçası olduğunu savunarak eleştirilere karşı duruyorlar. Oyuncuların, bu tür oyun gelişmelerini yakından takip etmeleri ve tartışmalara katılmaları, oyun dünyasının gelişimine katkı sağlayacaktır.

Paylaş: